У ХЗОШ № 95 проводиться активна підтримка обдарованої молоді
Виявлення здібностей та обдарувань учнів:
- використання різних методик, тестування;
- проведення тестування та визначення інтелектуального потенціалу людини;
- діагностування та визначення інтересів особистості;
- створення банку даних «Обдарована дитина»
Організація системної роботи:
- введення додаткових предметів, спецкурсів;
- факультативні заняття;
- діяльність осередку наукового товариства МАНу;
- робота шкільної МАН;
- робота в мережі Інтернет.
Добір та розстановка кадрів:
- вибір педагогів для роботи у класах з поглибленим вивченням предметів;
- моніторинг діяльності вчителів;
- залучення науковців до роботи з дітьми;
- науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;
- видавнича діяльність (підручники, посібники).
- Формування стосунків співпраці "вчитель-учень":
- предметні олімпіади, інтернет-олімпіади;
- конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт учнів у системі МАНу;
- обласні, всеукраїнські турніри, конкурси;
- фестивалі художньої самодіяльності;
- інтелектуальні ігри;
- учнівське самоврядування.
Система заохочень, стимулювання відповідно до досягнутих результатів:
- нагородження переможців олімпіад, конкурсів, фестивалів.
Управлінська підтримка творчих груп, формування творчої бази:
- випуск інформаційних бюлетенів (проект);
- всебічне сприяння роботі творчих груп та ШМО.