У ХЗОШ № 95 проводиться активна підтримка обдарованої молоді

Виявлення здібностей та обдарувань учнів:

  • використання різних методик, тестування;
  • проведення тестування та визначення інтелектуального потенціалу людини;
  • діагностування та визначення інтересів особистості;
  • створення банку даних «Обдарована дитина»


Організація системної роботи:

  • введення додаткових предметів, спецкурсів;
  • факультативні заняття;
  • діяльність осередку наукового товариства МАНу;
  • робота шкільної МАН;
  • робота в мережі Інтернет.

Добір та розстановка кадрів:

  • вибір педагогів для роботи у класах з поглибленим вивченням предметів;
  • моніторинг діяльності вчителів;
  • залучення науковців до роботи з дітьми;
  • науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;
  • видавнича діяльність (підручники, посібники).
  • Формування стосунків співпраці "вчитель-учень":
  • предметні олімпіади, інтернет-олімпіади;
  • конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт учнів у системі МАНу;
  • обласні, всеукраїнські турніри, конкурси;
  • фестивалі художньої самодіяльності;
  • інтелектуальні ігри;
  • учнівське самоврядування.


Система заохочень, стимулювання відповідно до досягнутих результатів:

  • нагородження переможців олімпіад, конкурсів, фестивалів.


Управлінська підтримка творчих груп, формування творчої бази:

  • випуск інформаційних бюлетенів (проект);
  • всебічне сприяння роботі творчих груп та ШМО.
  • /Files/images/obdarovana_molod/15clip_image002.jpg
  • /Files/images/Зображення/image002.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 8